Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

P.U.A.S

hari nie sambutan hari guru di sekolah... mmg best... sebab dulu aku dok belakang stage jadi pengelola... tp hari nie aku berpeluang berarak dan bergembira bersama2 rakan...

tapi aku sedar sesuatu... betullah kadang2 kita dapat yang itu tapi kita tak dpt yang lain...

tahun lepas aku berpenat dengan badan pengawas sekolah... ke hulu ke hilir bersama2 utk menjayakan hari guru... tunggu makan bersama mereka setelah guru2 selesai makan... tak dapat sama2 merayakan hari guru bersama rakan2... tapi aku bersyukur ada mereka2 yang bersama2 aku... anak2 pengawas yang selalu menceriakan... kejutan tahun lepas buat aku ingin menangis...

tapi tahun nie sebaliknya... aku dapat merayakan hari guru bersama2 rakan2... diraikan seperti raja... tapi aku tak dapat bersama2 anak2 pengawas lagi... tiada lagi kejutan yang mengharukan...

tapiiii bukan itu yang aku harapkan... cuma ingin menceritakan bezanya dulu dan kini... tp tahun nie ada sedikit perbezaan berbanding thn2 lepas... aku dihujani dengan sms, comment, tag dan PM serta chat dari anak2 murid dan rakan2 yg mengucapkan hari guru... itulah yang membahagiakan thn ini... sungguh bahagia... malahan td sewaktu bersama2 duduk juga kami mengirim sms sesama kami walaupun kami duduk hanya selang dua atau tiga org sahaja... tp itulah kenangan yang manis utk tahun ini...

moga thn depan sambutan hari guru lebih meriah... moga tahun depan sambutan hari guru dapat di raikan bersama orang tersayang... semoga hari guru tahun depan aku masih bernafas utk sama2 meraikannya... dan semoga hari guru tahun depan aku masih di gombak setia... meraikan bersama2 mereka yang tersayang...

No comments: