Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 3, 2010

Saya Tak Pasti...


1. hati saya berdebar2 bertambah berdebar bila melihat apa sahaja yg berkaitan dengan dia... keretanya, kerete yg serupa dengan keretanya, namanya, dirinya, bukunya, hatta membaca namanya juga membuatkan saya berdebar...


tapi saya tak pasti...


adakah dia juga begitu... atau saya sahaja yg bodoh merasa begitu...



2. saya tertunggu kehadiran dia... bila2 saya tahu dia akan datang... saya akan menjadi orang bodoh menunggu dia...


tapi saya tak pasti...


dia juga akan sentiasa menanti nanti dan menunggu kehadiran saya...



3. hati saya selalu berkata saya redha kalau Allah telah menetapkan dia sebagai jodoh saya walaupun pada hakikatnya saya tak berapa suka dengan sesetengah perangai dia...


tapi saya tak pasti...


adakah dia juga redha kalau Allah telah tetapkan saya adalah jodoh dia... bolehkah dia menerima kekurangan dan keburukan yg ada dalam diri saya?



4. saya sudah berani mengakui hati saya mencintai dia...


tapi saya tak pasti...


adakah dia mencintai saya... atau saya hanya bertepuk sebelah tangan... atau hanya saya yang perasan sensorang...



YA ALLAH... BERIKAHLAH AKU HIDAYAH-MU... AKU SANGAT PENAT MENANGGUNG PERASAAN INI... AKU SANGAT TIDAK KUAT UTK MENGHADAPI KEGAGALAN LAGI... TAPI AKU SEDAR DIA LAYAK DICINTAI PEREMPUAN YANG LEBIH BAIK DARI AKU... YA ALLAH... KALAU DIA BUKAN UNTUK AKU... HAPUSKAN PERASAAN INI DARI JIWAKU...

No comments: