Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 31, 2010

Tak Ada Perasaan...

hari ni banyak perkara yang berjaya dilakukan... Alhamdulillah mungkin kerana saya memulakan hari dengan baik... dengan senyuman dan dengan rasa positif...




pagi2 lagi saya dah buka laptop and taip soalan... besok budak2 nak pekse soalan tak siap lagi... hahaha memang sejarah gila... hurm entah la... tapi Alhamdulillah dah siap print and dah siap wrapp dah cuma esok sebelum pi kelas 6BSH kena bawak data booklet utk derang...




tulis2 blog nih... baru teringat belum buat lagi preparation utk kelas awal pagi esok... huhuhu... cam na nih... nak print sampai 30 page... huhu...




tak pe... tak pe nti saya tengokkan... hurm ari nie juga dapat settlekan semua tentang lesen kete... actually semalam saya drive kete secara haram balik ke gombak... Alhamdulillah dipermudahkan urusan... saya lupa yang lesen memandu mati 29 Mei 2010... dok rilex lagi... sampai sungai buluh baru teringat... hurm masa tue ari khamis... nak cari JPJ kat shah alam dah terlambat... huhuhu... so terpaksa la tunggu ari nie...




tapi ari ni Alhamdulillah syukur semuanya berjalan lancar walaupun terpaksa berpusing2 mencari parking... mungkin sebab cuti 3 hari jadi JPJ KL diserbu bagai nak gila... hurm akhirnya berjaya jugak meredah hujan dan me"renew" lesen memandu... and akhirnya bleh dah la buang saya punya P kat kete tue...













hehehe... tp mak ckp tak yah buang and sebenaq nya saya pun tak plan nak buang... nostalgia beb... sebab bila tgk sign P tue mengingatkan saya jerih payahnya mendapatkan lesen tue... and mengingatkan semua kenangan saya dengan bapak time dia ajaq aku drive "Haze"... and juga mengingatkan semua adegan2 lucu mak masa belajar naik kete dengan saya... rindu dengan segalanya...





balik dari renew lesen memandu saya pi bayaq bil tepon... dua kali juga pusing utk cari parking... masa kat bulatan pahang hati terdetik... kalo la kini saya berada kat perlis kan bagus... semuanya tenang dan indah... hati memang nak balik perlis... tapi niat terpaksa saya tangguhkan utk settlekan semuanya... saya nak settle semua baru nak balik perlis... mungkin bila dapat bertukar ke perlis... niat2 yang lain akan saya kuburkan... entah la... kadang2 bagus juga sebenarnya berhijrah... tunggu la 5 tahun dulu... baru mohon tukar... senang sikit di luluskan... insyaAllah...



tadi masa google word ceria saya terjumpa gambar dibawah ini... memang ceria... rindu zaman kanak2... huhuhu... indahkan...






esok boleh concetrate on fail HEM... memang sangat terbengkalai... minta maaf kepada mereka2 yang berkaitan dengan saya... sy memang lembab buat kerja... bukan apa sebab saya tak tau nak buat mcm mana... huhu... insyaAllah selagi ada peluang saya akan belajar yang terbaik...

p/s: thanks very much to my 36th follower... students saya sebenarnya... syuhada... dengan ucapan... blog ini sangat membosankan... rajin2 la tinggalkan pesan (comment) hehehe...

2 comments:

rabitahnaqsa said...

saya dah jadi antara 36 org 2 ke belom ye? sory saya slow lg la blog3 ni. heheh harap maaf!

syahNURazni said...

BELUM... huh...