Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

Aku Rindu Sayang Kamu...


Lama sungguh tak update blog... itulah jadinya bila terlalu banyak yang ingin diperkatakan dan saya hanya mempunyai 2 tangan utk menaip... akhirnya saya putuskan utk tidak meluahkan ape yang terbuku dihati...


mungkin itu lebih baik untuk semua... dan mungkin utk saya juga...


arini... ape yang dinantikan sejak april telah berlaku... entah la... saya tak pasti kena Allah meletakkannya begini... sedangkan dunia ini masih luas lagi... adakah Allah sedang mengaturkan sesuatu untuk saya, atau untuk orang lain... saya juga tidak pasti...


oleh itu... saya lebih suka mengambil sikap tunggu dan diam... melihat hala tujunya kemana...


ntah la... separuh hati kata mahu... separuh lagi kata tidak mahu... entah la saya juga tidak pasti dengan hati sendiri...


saya rindu saat disabah... saya punya ramai kawan yang ingin mendengar cerita saya... di gombak... saya tak punya kawan seperti disabah... mungkin ada yang sudi mendengar... tapi saya takut mereka tak suka mendengar dan terpaksa memaksakan diri...


okeh... tak mahu cerita ttg itu... sekarang ni... disinilah tmpat saya berkongsi cerita... hurm... indah bukan... tiada yang akan fed up dan tiada yang akan mengata... sila pergi jauh jika anda tidak suka...


dulu saya suka dia... kemudian saya tidak suka... tapi sekarang saya suka dia kembali... hurm lately pula saya suka juga pada seseorang yang lain... seseorang yang telah lama saya suka dan telah lama saya tunggu... entah la... dua2 punya ciri yang berbeza... dan dua2 saya suka...


semoga Allah memberikan saya yang terbaik... sejak kenal encik R... saya dah berjanji dengan diri sendiri... saya akan redha dengan segala apa yang telah ALLAH tetapkan untuk saya... saya yakin dengan Allah... saya yakin Allah tidak akan mensia2kan saya dan Allah akan memberikan saya yang terbaik...


oke... habis soal hati... soal kerja... serius saya sangat penat... penat kerana punya bos yang sentiasa bersemangat... kerana saya tidak bersemangat seperti dia... hurm entah la... saya harus kuat... sama seperti masalah peribadi juga... menyimpan lebih baik dari meluahkan... takut bahasa saya disalah ertikan...



kadang2 niat di hati nak jek isi borang balik ke kampung... tapi entah la... takut juga tak dapat... and kalo dapat cemana la kan... mungkin saya akan hadapi masalah lain pulak... erm takut sebenarnya...

takut keputusan yang saya buat... akan menyusahkan diri saya sendiri...

kalo sekarang ada masalah dirumah sini... sy masih lagi boleh melarikan diri kemana2 yang saya suka... tp kalo ada masalah dikampung... mana saya nak larikan diri... huhuhu

semoga Allah memberikan jalan yang terbaik untuk saya... dan saya akan REDHA dengan segalanya...

No comments: