Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Kadang - Kadang

kadang2 kita terlepas pandang dengan beberapa perkara... mungkin benar hal kecil bagi kita merupakan hal besar bagi sesetengah orang... mengingatinya membuatkan org lain rasa dihargai dan merasakan kita adalah insan yang berharga...


chewaahhhh ayat ala2 ayat penceramah motivasi... hehehe itu adalah antara cita2 saya masa di menengah rendah... hehehe tapi mungkin tak kot... kini...


tadi saya menonton cerita Ahmad Albab tapi dalam cara berbeza... dulu menonton hanya utk suka2 tapi kali ini saya melihat dari sudut positif... saya melihat maksud yang Allahyarham P Ramlee ingin sampaikan... sangat banyak mesej nya...


lepas habis Ahmad Albab... saya online FB... dan baru saya sedar rupanya selama nie saya tak pernah tau tarikh lahir Farid... nama saja students yg close dengan saya... tp bday dia pun saya tak tau... tapi syukur sebab belum terlambat...


mata saya tidak mengantuk... mungkin kesan milo + nescafe tadi petang... huhu... tp lepas post entri ni saya akan memaksa diri utk tido... supaya esok bergerak lebih baik... itupun kalo Allah masih mahu memberi saya ruang utk bernafas dimuka bumiNya yang indah ini... huhu...


oke semoga mimpi yang indah2... semoga tenang dan tidur dengan nyenyak... semoga kita masih berpeluang bertemu esok...

No comments: