Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 29, 2010

Kakakku The Only Kakak...

latest picture on me and my sister...

HAPPY BIRTHDAY to my beloved sister... actually my only kakak yang saya ada... dan syukur sebenarnya saya tergolong dalam golongan bertuah... kerana punya segalanya... saya punya seorang abang, seorang kakak dan seorang adik perempuan... kira complete la kan... ada segalanya... dan automatik nya saya juga punya kakak ipar, abang ipar dan insyaAllah adik lelaki a.k.a adik ipar... my life will even more complete dengan anak2 saudara lelaki dan perempuan
kalo ditengok... yes!!! saya paling bertuah berbanding yang lain... tapi entah kenapa hdp saya rasa tidak lengkap... dasar MANUSIA mungkin... tidak pernah merasa bersyukur dengan apa yang dia ada... dan itulah saya... manusia yang tidak pernah merasa cukup...

oke lupakan yang itu... 29 Jun is hari ulang tahun kakak saya... doa saya semoga dia bahagia dan gembira... tabah dan kuat menghadapi apa juga ujian dan cabaran... saya tau dia kuat dan sabar... saya tau dia hebat... serius... saya cuba menjadi sekuat dan setabah dia... tapi saya tidak sebegitu... mudah rapuh ditengah jalan... dan mudah patah bila dicantas......

saya sayang dia... saya mahu dia bahagia... saya mahu dia kuat... saya mahu dia tabah... supaya saya juga boleh mencontohinya... sebab banyak keputusan hidup saya dipengaruhi oleh dia...

p/s: actually itu gambar kami berdua yang ketiga... pertama masa saya 3 tahun, kedua masa saya 5 tahun... dan ketiga masa saya 27 tahun... rupanya masa memisahkan kami begitu jauh... insyaAllah lepas ni saya akan amik gamba dengan dia dengan lebih kerap... tanda saya menyayangi dia...

p/s 2: syukur Alhamdulillah... saya sudah terima surat pengesahan jawatan... surat yang saya tunggu selama hampir 2 tahun... dan sekarang... saya akan buat istikarah... moga Allah berikan saya petunjuk... wajarkan saya mengisi borang balik ke perlis bulan september ini...

4 comments:

Puteri Bt Ahmad said...

ya. wajar. pulanglah azni. (ewah!)

syahNURazni said...

hehehehe... insyaAllah...

rabitahnaqsa said...

pulang? september isi surat pulang? wahh. kami? :'(

syahNURazni said...

hurm belum pasti... sy belum putuskan... hati berat... talut nti bila ada masalah... sy tak tau nak lari kemana... hurm kalo ada kekuatan... sy akan isi... kalo tak, saya akan tetap disini