Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 26, 2010

Kursus Kepimpinan Pengawas 2010

hari ni seharian saya disekolah... 7.30 pagi hingga 6.30 petang... kurang 1 jam nak ke 7.30... hurm kalo tak cukup 12 jam... bukan untuk berdating... tp untuk Kursus Kepimpinan Pengawas

kali nie sedikit lain sebab dulu di incharge oleh kaunseling... tp kali ni di uruskan sendiri oleh Guru Disiplin

saya rank kan Program ini 80% berjaya... ada beberapa kekangan yang boleh di ambil kira dan dijadikan penanda aras untuk Program yang sama pada masa depan... insyaAllah, saya rasa tidak serik untuk membuat program kalo begini... cuma kadang2 bila penat... mcm2 ayat menyakitkan hati keluar... hehehe maafkan saya... saya mmg begitu...

pada saya... saya sangat sangat sayang kan pengawas... semalam sebelum tido saya dah bertekad... habis saja program ari ni saya akan tulis status di FB saya... bahawa selepas ini saya tiada kaitan lagi dengan Badan Pengawas SMKGS... tapi entah... walaupun mungkin dalam Badan Pengawas tue ada yang tidak menyukai saya... tapi secara generalnya saya sangat sayangkan Badan Pengawas... itulah kasih sayang saya di Gombak Setia selain PPG 21... serius dua Badan ini lah yang membuatkan saya berat hati nak pindah atau tukar sekolah.

pada saya keseluruhan program berjalan lancar... tapi kalo saya bersedia sebulan lebih awal... saya rasa tidak ada masalah dan program akan lebih lancar...

tapi tak pe... ini percubaan pertama saya... dan thn depan mungkin lebih baik...

terima kasih kepada peserta, fasilitator, dan semua guru disiplin yang menjayakan program ini. tiada kata seindah TERIMA KASIH yang boleh saya berikan untuk kalian... TERIMA KASIH sangat2...

saya sangat letih... tapi otak saya tak benarkan saya tidur... malahan mengeluarkan idea pelik seperti tiba teringin nak makan KFC, jom pegi uptown, jom keluar jalan2, dan banyak lagi...

entah la... tapi mungkin sy tak akan turuti semuanya... mungkin sumer tue akan saya lakukan esok...


p/s: tadi ada seseorang telah menyuarakan rasa jijik nya kepada saya kerana berjirankan cikgu bujang lelaki sekolah yg sama... erm salah ker? saya rasa tak, sebab kami bukan berkongsi bilik @ bilik air... entah la... saya tak berapa pasti tentang ini... bukannya kami plan utk pindah skali... tapi secara kebetulan setelah segalanya settle baru kami tau yang kami berjiran... saya tak kaco pun cikgu bujang lelaki di bawah... sama dengan hosmate saya juga... dan mereka juga tak kaco kami... jadi sila jangan kontroversikan kisah ini... biarlah kami berjiran seperti jiran2 biasa...

3 comments:

syue said...

cikgu nak keluar dari badan pengawas keee? :(

syahNURazni said...

saya mmg xdek kaitan pun dengan bdn pengawas thn nie... saja jek menyibuk... hehehe... so isu keluar tidak ada... sebab saya mmg berada di luar sudah...

syue said...

ooo, mcm tuhh :)