Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Maximum Stress...


saya stress... tapi tak pasti saya patut stress ke tak pasal hal nie... kenapa dulu2 oke jek... bleh jek handle sumer nih...



saat macam nie saya rasa kahwen adalah solution terbaik... tp siapa nak kawen dengan saya... ada ker? hehehe... kalo ada saya mahu kahwen cuti sekolah nie jugak...



tapi kadang2 takut juga... nti dah kawen... hilang stress sebab masalah nie... timbul lak masalah lain... masalah rumah tangga lagi dahsyat... nak lari kemana pun tak leh dah... huhu



saya bersyukur dan redha dengan segala ujian, cabaran, nikmat, rezeki, kasih sayang, rahmat, dugaan, dan segala kurniaan Allah samada yang positif atau yang negatif... tapi saya mohon dengan sangat... semoga Allah memberikan saya kekuatan utk menghadapi segalanya... sebab saya yakin ada ganjaran yang lebih indah dan berharga untuk saya pada masa depan...


cuma saya berharap saya akan kuat hingga ke hari itu...

1 comment:

Deebs said...

sy pun nak kawen!!
ngehehehe