Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 5, 2010

Jauhkan Saya...

Ya Allah... dulu saya mohon utk punya perasaan pada dia... saya lihat dia dari sudut yang positif... mungkin sebenarnya... saya paksa diri saya melihat dia dari sudut yang positif... kerana saya sudah jatuh cinta dengan dia... tp kini... saya mula rasional... saya mula berfikir... mungkin kerana hikmah yang Allah berikan... Allah mendekatkan jarak antara kami... Allah juga mendekatkan hubungan antara kami... dari zero kepada satu hubungan yang baik... tapi tidak lah sampai kepada cinta...


dengan hubungan itu saya nampak sesuatu yang ada disebalik dirinya... yg sebelum ni saya dan org lain tak nampak bila berjarak jauh dengan dia...


ntah la... kalo inilah orang nya... mungkin saya tak boleh hidup dengan dia... mungkin dia bukan the right person untuk saya... tapi entah... balik2 saya berserah diri kepada Allah... saya redha dengan apa yang telah Allah tetapkan...


tapi serius saya takut nak menghadapi kemungkinan itu bila saya melihat diri nya sekarang... saya takut saya tak mampu... saya takut sangat...


ya Allah... bantulah hambaMu ini...

2 comments:

Puteri Bt Ahmad said...

erk azni..ade award.sila amek.

ps: huhu jgnla emo camnih. aku tumpang risau. ape pon aku doakan yang tebaik untuk hg.

syahNURazni said...

hahahaha... thanks... hehehe tak sangka ah dapat award... kuikuikui... hurm ntah la... dulu tak suka... tp paksa hati suka... then bila dah suka, tengok2 ada perangai buruk... tak suka pulak jadinya... tp jauh disudut hati... masih suka...