Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 4, 2010

Minggu2 yang penuh suka duka...


HARI2 YANG PENUH DENGAN KESERONOKAN...



JALAN-JALAN IKEA... (24 JUN 2010)

kali ni kak hasni a.k.a Eline drive... hehehehe... dapat la naik waja dia...





yo... its me... hehehe seperti biasa snap gamba sendiri....





ni menu yang saya order... meat ball... sedap... next time nak order fish and chip lak...









ni pun saya order juga... daim cake... special hanya di IKEA... teringat pulak kat coklat DAIM yang ada dalam peti ais kat rumah....





ni kak azrina order... sungguh sedap...









JALAN - JALAN CARE4 (25 JUN 2010)







gelagat diba yang berposing atas basikal orang... hehehehe... erk tangan siapakah itu?






konun konun kawen dengan Lt Muda la kan... kawen bawah pedang... hahaha... roy x mo join...




setelah bersusah payah mengambikkan bitah buku... hehehehe dengan bangga nya mempersembahkan...





wajah2 ceria... serius time ni saya tak berhenti ketawa... bukan saja di wajah tapi juga dihati...




KURSUS KEPIMPINAN PENGAWAS (26 JUN 2010)


dua orang... bakal memimpin negara... proud to know u both and proud to have u as my students...




Diba and Hajar... agaknya mereka ni banyak persamaan kan? hehehe...



puas kebasahan mengisi air kedalam paip tue... hehehe kesian...





yeah... ni kumpulan yang bakal kena mandi...



BOWLING DENGAN GENG SMKGS (2 JULAI 2010)

walaupun kena tunggu turn yg agak lama... tapi tetap ceria... hehehehe...



orang lain dah dah dapat mata... at least la dah jatuhkan satu pin... tp aku?! hahaha satu pin pun x jatuh jatuh lagi...





tapi selepas balingan ini... ahaks... aku terus strike...


lihatlah saya... leading beb... hahaha kenapa?! tidak percaya? diri sendiri juga tidak percaya...



terima kasih kawan - kawan... anda menceriakan hidup saya... dan anda juga mengajar saya bagaimana untuk main bowling...

No comments: