Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

Patut La Adi Suka Bowling...

hurm saya rasa dah almost 7 tahun saya tak ke tempat nie... hehehe yeah dah 7 tahun... first and last saya masuk adalah 7 tahun lepas... masa saya tahun 2... tahun yang saya betul2 "hanyut"... menurut pandangan mata mariah la... dan menurut pandangan saya juga... tahun gelap untuk saya...


ingat lagi permulaan kisah nie adalah bila saya join geng Kurnia Perdana pegi Bakti Siswa di Kg Kerukan... disinilah saya kenal abah dan umi... dan disini juga saya kenal Rozaidi, Jad, Abang ***** (aku tak ingat nama dia), dan Butet...


start dari sini juga saya suka hang out dengan derang... tapi dalam banyak2 saya close dengan jad dan adi (Rozaidi)... actually saya tak suka panggil dia adi... sebab nama tue pada saya sungguh menggelikan... saya prefer panggil dia Rozaidi... hehehehe...


hurm selalu saya ikut dia pegi main bowling... Rozaidi ni kaki bowling... tapi bila ikut... saya hanya akan duduk dan tengok dia main... selalunya kami pergi bertiga... saya, jad dan dia... selalu nya dia sorang jek main... and sometimes jad main dengan dengan dia... tapi saya prefer tengok...


hurm tu kenangan dengan Rozaidi... then after 7 years... saya masuk kembali ke pusat bowling... even its not in KK... tapi words Bowling tue mmg suit dengan adi... yeah ada curtain word yg remind me to people around me... mereka2 yg pernah hadir dalam hdup saya...


kalo bowling teringat Rozaidi, kalo karok teringat Akmal, kalo masak2 teringat ija, nor dan izzah... hurm banyak lagi kalo nak diingat sekarang mmg x ingat...


saya masuk ke Pusat Bowling kat Wangsa Walk... ada dua perkara yang saya buat utk pertama kali hari ini... satu... masuk wangsa walk untuk pertama kali... hehehehe "darat" sungguh... lama dah dok sini ni pertama kali masuk... kedua main bowling for the first time... hahahaha... 2 kali masuk longkang... lepas kali ke tiga dah oke... hehehehe... and masa game ke dua berjaya strike... hehehehe...


dan akhirnya saya tau kenapa Rozaidi suka main bowling... hehehehe ketagih beb... hahahaha... insyaAllah next time kami akan dtg lagi... kali ni kena rancang betul2 supaya tak balik lambat lagi...


cuma hari ni... saya sangat enjoy... saya ingat Rozaidi... i wish he read this... and call me... sms pun xpe... xnak lose contact la kawan... cukup la sorg tue pegi entah kemana...


gambar main bowling... insyaAllah nti akan menyusul...


oke... nak tido... chill yah!!!

3 comments:

a.N.I.s said...

haaa. kan dah cakap. best kot men boling. nnti balik perlis, kita p perlis bowl k? hehehe lov u!

syahNURazni said...

hahahahaha... tau best... tp keberanian nak mencuba sesuatu yg baru tue tak dak... hehehehe and bila kena paksa cam nie... baru tergedik2 nak belajar... hehehe tapi bila dah try dan dah strike 2 kali(kira oke la kan utk org yg baru belajar)... dah rasa best nye... okeh... nti kita pegi... hehehehe

syahNURazni said...

hahahahaha... tau best... tp keberanian nak mencuba sesuatu yg baru tue tak dak... hehehehe and bila kena paksa cam nie... baru tergedik2 nak belajar... hehehe tapi bila dah try dan dah strike 2 kali(kira oke la kan utk org yg baru belajar)... dah rasa best nye... okeh... nti kita pegi... hehehehe