Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 28, 2010

Relief...

saya merasa sungguh lega hari ini... sebab saya dah jumpa penyelesaian untuk masalah saya... dan sebenarnya saya dah mencuba pun... dan berjaya...


saya tak mungkin dapat berterus terang dengan pihak berkenaan... walaupun nampak saya seperti banyak mulut dan suka cakap lepas... tapi itu hanya kepada mereka2 yang saya tak kenali dan tak rapat... jarang berlaku kepada mereka yg saya kenal... sebab tue sampai sekarang saya tak pernah menegur housemate saya dan memberitahu mereka apa yg saya rasa... biar saya jek tau... dan biar saya jek rasa...


langkah yg saya ambil adalah... sekiranya saya diberi tugas yg tidak berkaitan... maka saya akan passkan kepada mereka yg berkenaan... itukan lebih senang...


hurm dan tadi saya sudah melaksanakannya... kerja yg diberi semalam saya berikan kepada S/U Disiplin... org yg lebih berhak utk melaksanakan kerja tersebut...


hurm hari ni sedikit tenang... saya mahu lebih tenang... sepertinya nak lari ke suatu tempat yg org tak kenal saya... dan saya berada di situ dengan tenangnya... sya berkira2 nak lari ke pangkor... at least disana saya tau selok belok tempatnya... saya mahu duduk di sana menikmati keindahan pantai... tapi cam x best pulak seorang... hurm tapi yg pasti vacation ke pangkor akan saya realisasikan juga suatu hari nanti...


asyik ke sana kerana kursus saja... nak juga pergi utk release stress...


masih berusaha dengan slide haloalkanes... hurm harap dapat selesaikan malam ni jugak...

No comments: