Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 27, 2010

Rojak...

perasaan hari ini sungguh rojak...


1. sakit... ntah kenapa awal2 pagi dah pening kepala...


2. penat... bukan fizikal tapi hati...


3. annoying, dengan sesetengah manusia yang selalu menjadikan sesuatu yg tak sepatutnya sebagai gurauan


4. irritating sebab anak murid saya yg sorang tue... (x mengajar pun dia and x kenal sangat pun dia) asyik pomot bisnes baju dia di setiap status saya... fedup weh



5. rimas bila setiap kali telefon berbunyi... adakalanya hati jahat menyuruh saya membaling sahaja telefon tue ke dinding... syukur sebab iman masih menyuruh saya berfikiran rasional... kalo tidak... handfon baru la gamak nyek



6. letih sebab terpaksa memikul beban kerja org lain... kerja saya yg ada ni pun banyak... di suruh buat kerja org lain... huhuhu... aritu disuruh mencari data kebajikan... bukankah sudah ada penyelaras kebajikan? dan sekarang disuruh mencari data disiplin... SU Disiplin ape gunanya? goyang badan jek... huhu... tu belum lagi tugas2 yg lain... taip surat gantung... itu BUKAN kerja saya... itu KERJA SU Disiplin... HUHUHU... saya betul2 penat and letih... bila saya terbuat salah... saya disalahkan kononnya saya berangan la... pasal berjiran dengan org bujang bawah la... ape kaitan... kenapa nak heboh... huhuhu


mood saya tros bertukar 360 darjah kerana peristiwa nombor 6... huhu esok lagi harus di hadapi... lusa tulat dan hari2 seterusnya...



p/s: kepada yg berkenaan saya minta maaf... nombor anda telah sy assign as no tone... so kalo tak angkat tue means saya tak sedar kewujudan panggilan anda... saya nak concentrate kepada core bisness saya yg utama... MENGAJAR!!!!

begini lah perasaan saya hari ini... bercampur baur... cuma bezanya rojak ini nampak sedap... perasaan saya tidak...

2 comments:

Puteri Bt Ahmad said...

huhu harap terus bersabar dan kuat. sy yakin dengan anda! :D

syahNURazni said...

thanks puteri... mmg tengah bersabar... kalo tak org2 yg berkenaan sudah ki jadikan rojak...