Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 17, 2010

Tak Perlu Pura - Pura...

saya tau kamu suka saya... saya tau bila kamu pura2 tak nampak saya... tak layan saya... sebenarnya kamu tengok saya... kamu suka saya... hahaha yg bernama E.G.O itu sungguh tinggi... sebab tue kamu begitu...


saya tak kisah walaupun sebenarnya saya sakit hati... saya tak kisah... tapi saya sakit hati... selagi hati saya boleh bertahan... selagi itu saya akan bertahan... tapi kalo awak tak bertindak segera... mungkin hati saya akan berubah...


tadi baru lepas dengar ceramah dari Hajah Norbi Husin... hurm mungkin ada yg pernah dengar... cuma saya jek yg tak pernah dengar nama org hebat ini... tapi bersyukur sebab mengenali dia walaupun sedikit terlambat...


banyak dapat info and banyak menyuntik semangat... cuma saya tak pasti boleh tak bertahan hingga ke isnin ini... huhu... harapan saya dapat la bertahan...


mula nya saya mmg x nak ikut LADAP ni... bukan apa serik dengan LADAP2 yang sebelum nih... panggil penceramah entah hape2... ada ker panggil penceramah motivasi yg syok sendiri... tunjuk gambar dia dengan artis itu ini jek yg lebih... penyampaian nya entah hape2... ada penceramah yg satu tu plak nak pomot barang dia... entah hape ntah pandent?! haish sumer rasa buang masa... and yg paling best yg ujung thn lepas... tajuk kemahiran komunikasi... pi ajaq cara nak bersajak and berpantun dan bersyair segala... ada ker... haish... serik dengan itu saya pun x berminat nak ikut yg ini... rasa sangat mmbuang masa... mmg la pn Maimun cakap ilmu tu luas... tapi kalo dah mcm ketiga2 LADAP diatas... rasa nya tak berkaitan pun dengan apa yg kita kerja skang...



serius sebab wajib saya datang... tapi so far saya berpuas hati... sebab penceramah ni realiti dan berpijak dibumi yang nyata... saya nampak apa dia ckp ada sedikit sebanyak dalam organisasi Gombak Setia cuma yg saya tak pasti adakah mereka yang berkenaan perasan yg itu adalah mereka atau tidak... saya harap mereka perasan... so mereka boleh ubah diri utk mantapkan organisasi...


hurm ceramah sudah... luahan perasaan pun sudah... makanya sekarang saat untuk tido... agaknya kalo pegi Care4 hari ni mungkin x ramai orang kan...sebab sumer dah habis duit... tapi kalo pegi minggu depan mungkin sangkut kat depan entrance kot... huhu... nti lepas bangun kita decide nak gi mana yer...

No comments: