Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

Yang Indah2...

nak cari tajuk entri pun satu hal... mungkin lepas ni saya kena jadi seperti kahuna... hehehe merekayasa tajuk yg tiadak kaitan dengan entri... minta maaf saudara Kahuna... sebab saya terpaksa berhenti follow blog anda...





bukan tidak suka... tp sudah cuba beberapa kali untuk masuk tapi tak dibenarkan... entah la kenapa... security katanya... perlu dijemput oleh writer untuk masuk katanya... jadi saya pun delete lah... huhu buat ape follow dah tak leh tengok kan... ibarat buah diatas pokok yang dah masak... nampak sedap tp tak bleh amik... so baik tebang jek pokok tue...





hurm hari ni ingatkan bleh la relax... datang sekolah pun dengan hati yang tenang.. tup2 dapat call dari puan nik... hahaha... aku ingatkan dia call aku dari lumut sana rupanya dia call aku dari bilik dia... hahaha naik bilik... heh... xjadi pegi lumut... suruh Kak azlinawati pegi... hah melepas masa lepak ku... hahahaha...





ari ni saya dah buat jahat... minta maaf... tak bleh bagitau... hanya mereka yang terdekat jek tau ttg ini... heh...

No comments: