Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010

Aku Merindui Mu...

ramadhan datang lagi... kali ini dalam bentuk yg berbeza dari biasanya... terus terang saya katakan... memang berbeza... tidak seperti dulu, datang awal pun x kisah, datang lambat pun x kisah... tp kali ini saya seperti menanti nanti kehadiran ramadhan...





saya menunggu dan menyimpan azam yg kuat untuk memenuhi setiap saat ramadhan dengan ibadah... saya betul2 ingin berubah... semoga Allah merahmati saya...





saya betul2 berharap saya akan berubah dalam ramadhan ini... saya mahu ramadhan ini menjadi titik permulaannya...





Ya Allah, Redhailah hambaMu ini... berikanlah diri ini kekuatan untuk melawan hawa nafsu serta melawan hasutan syaitan dari dalam diri... semoga diri ini mampu menjadi insan baru dihujung ramadhan ini...



Ya Allah, temukanlah diri ini dengan setiap keberkatan dalam ramadhan ini... berikanlah diri ini kekuatan untuk mengutip setiap butir nikmat dan keberkatan serta keampunanMu Ya Allah... semoga ramadhan ini memberikan diri ini rahmat dan hidayah dariMu...



No comments: