Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 1, 2010

Bahagia...

syukur sebab operation bapak selamat...


Alhamdulillah juga sebab bapak dah discharge dari hospital...


cuma x sedap dengar bila mak and adik kata bapak selalu pening2... doa saya moga bapak sihat seperti sediakala...


cemburu dengan abang didi sekeluarga... kerana ketika ini mereka berada di kampung... sungguh saya sangat cemburu... tapi oke la at least meriah sikit konvo adik dengan adanya abang didi sekeluarga...


bahagia... sebab baru balik dari umah kak ida... serius bahagia melihat si debab dan si botak... hehehe miss u all... insyaAllah nti nti jumpa lagi...


senang... sebab baju sudah iron dan saya boleh tidur awal malam nie...


lapang... bila masuk bilik tengok semuanya bersih


bercadang... esok nak pegi beli tilam baru... heehe insyaAllah... termasuk juga settlekan bayaran bil telefon... dan bil celcom broadband...


saya rasa bersemangat utk mulakan hari esok... semoga esok saya akan menjadi esok yg ceria... insyaAllah...

No comments: