Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 6, 2010

Banyak Event

semalam pegi IKEA... shopping survenier utk jamua akhir tahun... hurm tengah sibuk2 memborong jam berjumpa dengan chef ismail dan chef florence tan... hehehe... berbual2 dan akhirnya dia mengoffer utk datang ke restoren dia Rebung...


hari ini kami pergilah ke Rebung utk food testing... and on the waynya berjumpalah dengan cafe Barbera yg masuk jalan2 cari makan tue... and seriusly i said... food yg di serve kat Rebung tue... sungguh sedap walaupun design building dia is beyond my expectation...


and hari nie juga saya dah merealisasikan impian utk beli tilam tebal setebal 6 inchi... heehehe tak tau la kalo tido x best jgak...


life hari ni cam dok dalam gua... gelap... cam dok dalam laut pun ada... lemas rasanya...


saya tak tau kenapa Puan Nik cam nak stay away dari saya... yer la i mean cam lain la... x cam dulu... hurm mungkin ker dia berkecil hati dengan saya pasal statement saya yg mengatakan saya stress dengan dia? hurm bukannya saya x biasa... cuma ntah la... x faham la... hurm try my best...


actually saya tak kisah pun... and actually i miss kebisingan dia... sebab ia akan mempercepatkan kerja saya... cuma saya tak berapa suka and setuju bila nama jiran bawah yg seorang tue disebut... saya tak SUKA pun dekat dia... saya saja jek suka cakap2... tapi serius saya tak eprnah simpan hati...


doa saya semoga keadaan kembali seperti sediakala... dan semoga segalanya berjalan lancar dan baik...


esok... adik akan berkonvo... doa saya semoga adik cepat mendapat kerja... syukur kerana sekarang semua telah melepasi kejayaan... Alhamdulillah

No comments: