Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 8, 2010

Cinta Dan Perkahwinan...

saya mencintai dia... tapi saya tidak pasti adakah itu cinta...


saya sentiasa ingat dia... saya tidak pasti adakah itu rindu...


bagaimana untuk saya mengerti itu benar2 cinta sejati atau tidak?


bagaimana untuk saya pastikan itu benar2 rindu atau tidak?


Perkahwinan untuk saya adalah komitment tertinggi... komitment yang melibatkan kehidupan yang panjang...


kadang2 banyak yang bermain dalam kepala otak saya... bagaimana kalau akhirnya selepas perkahwinan saya mendapati suami saya bukan seperti lelaki yang saya harapkan? ape yg patut saya lakukan...


ertinya saya harus bersabar dengan nya hingga akhir hayat saya... mampukah saya bertahan...


banyak lagi ketakutan saya...


ntah la... mungkin saya berfikir terlampau jauh... hehehe calon pun masih belum ada... dah fikir entah ke mana...


ape pun saya mendoakan yang baik2 saja... doa yang indah2... dan doa dipermudahkan...

1 comment:

rabitahnaqsa said...

ciss. calon xde. suda ada. jgn kita katakn begitu. camne klu die xspt yg kita hrpkn?
npe kita nk mghrpkn org yg bkl kita kahwini itu seseorg yg berada dlm minda kita? tiada yang sempurna. tiada yang cukup menepati ciri2 yg kita mahu. cukup sekadar. dia ada rasa cinta pada Tuhannya, isteri, keluarga dan mampu menanggung kita sekeluarga kelak. cukuplaa. jgn berbolak-balik. tetapkan sesuatu keputusan dan hanya tetap padanya. jgn fikirkan sesuatu yg lain. yg belum lg jd milik kita. sekarang, sy baru fhm. walau ke mana kta pergi, walau camna situasinya. kami ttp akan kembali utk satu sama lain. mungkin ini jodohnya. yang selama ni, kta berteka-teki. :)