Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

Doakan Saya Ini Bila Tiba Waktunya...

BARAKALLAH



air mata menangis mendengar lagu Barakallah dari Maher Zain (klik di atas utk ke link)... its actually lagu untuk pengantin baru...



sampai boleh hafal doa ini... insyaAllah saya akan doakan mereka2 yg berkenaan apabila saya pergi kemajlis walimah mereka nnti...



mendengar lagu2 Maher Zain buat saya jatuh cinta... jatuh cinta kerana lagu2 nya indah dan semoga melalui lagunya saya akan lebih mencintai Allah...



semoga saya kuat menghadapi dan melawan godaan syaitan...



ya Allah, kurniakanlah saya suami yang beriman dan boleh membimbing saya ke jalanMu... kurniakanlah juga suami yg berakhlak mulia agar dapat mendidik zuriat kami agar menjadi insan yg soleh dan solehah...



saya tahu saya tidak sebaik mana... saya tau iman saya juga tidak sekuat mana... tapi saya benar2 berharap saya dapat berubah menjadi yg lebih baik... dan semoga Allah kurniakan kepada saya suami yang soleh...



saya tidak pernah bercakap soal jodoh selama ini... kerana saya merasakan saya terlalu berdosa dan tidak layak memohon kepada Allah... saya selalu tidak bersyukur dengan nikmat Allah... sedangkan nikmatnya sangat tidak terhingga dalam hidup saya... saya malu untuk menadah tangan memohon... tapi hari ini saya kuatkan hati...



saya mohon dengan sangat agar Allah berikan saya suami yg soleh dan boleh membimbing saya kejalanNya...



p/s: bila tiba saat nya utk saya... mohon didoakan juga doa ini utk saya...

No comments: