Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 3, 2010

Ikut atau Tidak Ikut

ntah la... saya juga tidak pasti dengan tindakan saya...


sebenarnya dulu saya pasti... sebab saya tau apa yg penting utk hidup saya... serius lepas cerah dari hajah Norbi ari tue.. saya tau saya banyak buat kerja pengurusan berbanding kerja yg sepatutnya saya buat... jadi saya ambil keputusan utk dahulukan apa yg penting...


tapi masalahnya apa yg penting bagi saya, x sama mcm org lain... hurm bagaimana?


saya serba salah... tindakan saya disalahkan... kononnya saya sekarang sedang melawan arus... dan saya mungkin akan hanyut bersama tsunami sekiranya berterusan... tp kalo saya mengikut arus... saya pasti akan sakit digigit obor2 dan batu karang... hurm bagaimana?


ntah la... saya serba salah antara kemahuan diri dan kemahuan majikan serta tanggungjawab...


bantu saya... beri saya kelapangan... saya ingin hidup dengan tenang... saya mahu kebahagiaan dalam hidup... saya tak mahu hidup saya 24 jam dikelilingi kerja... tapi bagaimana?


APC... anugerah perkhidmatan cemerlang... penting sangat ker anugerah tue? kalo x dapat anugerah tu... effect hidup ker?

No comments: