Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 22, 2010

Saya Redha...

isi borang pindah ke perlis atau tidak? itulah yg menjadi dilema... ntah la... honestly sya benar2 keputusan apa harus diambil...


saya mmg nak pulang ke kampung... tapi banyak yg harus saya fikirkan... sejak tinggalkan rumah utk ke matrikulasi... sejak itu saya sudah tidak pernah bermastautin dirumah... kiranya hanya pulang utk bercuti sahaja... sudah menjadi hinggap... environment rumah pun dah berbeza... means sekarang dah hampir sepuluh tahun saya meninggalkan rumah... pulang hanya bila ada cuti dan kelapangan... lama dah...


utk pulang dan bermastautin kembali... banyak perkara yg harus ditimbangkan...

1. bersediakah saya utk meninggalkan apa yg saya ada di sini dan bermula dari kosong kembali...

2. bolehkah saya menyesuaikan diri dengan persekitaran baru saya

3. bagaimana sekiranya saya mempunyai masalah dengan mereka yg berada dirumah, kepada siapa harus saya rujuk...

banyak lagi persoalan yg bermain dikepala... tapi itulah antaranya... tapi insyaAllah... saya akan beristikarah walaupun sebenarnya saya sudah bertemu dengan satu keyakinan... doakan saya moga saya mampu membuat keputusan yg baik

No comments: