Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

Syukur Alhamdulillah...

Ya Allah, saya bersyukur kepada Allah diatas segala nikmat yang telah Allah beri... saya bersyukur kerana hari ini 10 Ramadhan 1431... saya masih diberikan kesempatan untuk bernafas dan menikmati keindahan alam Allah ini... cuma pinta saya moga Allah memberikan saya kesempatan untuk terus menikmati keindahan alam ini pada hari hari mendatang...






Ya Allah, saya bersyukur kerana diberikan ketenangan yang tidak terhingga... cuma ya Allah saya memohon agar diberikan ketenangan ketika saya merasa gusar dan ragu2... berikanlah saya yang terbaik dan berikanlah saya kekuatan untuk menjadi yang terbaik...







saya bersyukur dengan segala apa yang Allah tetapkan untuk saya... cuma mohon saya agar Allah berikan saya kekuatan untuk terus redha dengan segala nikmat dan keadaan kekurangan yang ada pada saya... berikanlah saya kekuatan untuk terus yakin dengan rahmat Allah...





ya Allah, saya mohon kepada Mu... berikanlah kekuatan untuk membuat keputusan yang terbaik dalam hidup saya... berikanlah saya kekuatan untuk trus redha dengan segala nikmat yg Allah berikan... dan redha dengan segala apa yg telah Allah tentukan kepada saya... mohon saya agar dipermudahkan segala urusan hidup saya hinggalah kesaat saya bertemuMu ya Allah... permudahkanlah urusan rezeki ku, permudahkanlah urusan persahabatan dan silaturrahimku, permudahkanlah urusan kerjaku, permudahkanlah urusan ibadahku, permudahkan urusan jodoh dan kekeluargaanku... permudahkanlah segalanya...

ya Allah... berikanlah ujian yg saya mampu hadapinya... berikanlah rahmat dan kasih sayangMu...



1 comment:

Isyrak said...

Ameen2 ya Rabbala'lameenn..
Azni, janganlah sedih2..
kalau azni kata azni banyak kekurangan, cube azni tengok org di sekeliling Azni yg jauh lebih kurg dari Azni..
Orang yang takde kaki, takde tangan, terpaksa makan dengan mulut.. susahnya die nak makan ikan.. :(.. iza selalu fikir mcm tu kalau rs sedih2.. Azni jangan sedih2 ek, Allah sentiasa bersama org yg tabah.