Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

Sorang Sorang

Hidup ni x sama mcm yang kita bayangkan... sebelum sampai ke saat tue, imagine yang indah2 jek... tapi hakikatnya... tak lah indah sangat... tak indah tak pe asalkan lancar... tapi yang tak best nya, tak indah dan pahit pulak tue... huhu


kisah 1:

tiga orang serumah... hurm yang kakak, tengah dan yang adik... kakak dan adik senegeri... kakak dan adik senang berkomunikasi... kemana2 juga serasi... maka tinggallah yang tengah sorang...


kisah 2:

3 beradik perempuan... kakak, tengah dan adik... hurm kakak dan adik senang berkomunikasi... selalu bertentangan dengan yang tengah... last2 tengah juga yg sorang2...

kisah 3:

kisah adik, tengah dan emak... pada pandangan tengah, emak sayang adik lebih... banyak perlakuan emak, buat tengah terasa... tapi emak kata kasih sayang emak sama rata... hurm entah la... yang penting tengah sorang2 jugak...

kisah 1, 2 dan 3... tengah adalah seperti saya... suasana ramai tapi saya tetap seorang, suara saya tetap tak sama dengan org lain, pendapat saya selalu berbeza.... bagaimana harus saya meneruskan kehidupan ini?

p/s: ayam jauh dari saya dan dia, tapi emak dekatkan ayam dengan dia... kenapa yer? kenapa tidak dekatkan pada saya? ertinya saya hanyalah pilihan kedua selepas dia

p/s2: kemana jua mereka berada, mereka selalu ingat membeli sesuatu utk dia... saya? bagaimana? hurm saya ada ke tiada ke... sama saja...

p/s3: mungkin saya tidak sehebat dia, saya tidak sebaik dia... saya sedar... doa saya moga saya mampu menjadikan cinta saya kepada Allah melebihi segalanya... agar saya tidak memerlukan kasih sayang dan cinta orang lain...

No comments: