Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

Dia...


jenguk di tepi jendela... tgk langit... saya menangis...


tengok lappy... saya menangis...


tengok handfon... saya menangis...


tengok SMS dia... saya menangis...


sebelum tido, terlintas dia difikiran... saya menangis...


tengok FB dia... saya menangis...


bangun tengah malam, terfikirkan dia... saya menangis...


serius saya rasa saya sakit... serius saya rasa saya perlu dirawat...



Allah... berikan saya kekuatan utk tabah dan kuat menghadapi apa juga kemungkinan... apa juga boleh berlaku... apa juga boleh terjadi... saya takut saya tidak cukup kuat menghadapi semua ini...

5 comments:

a.N.I.s said...

kena tabah! kita sama-sama bertabah k! chaiyok2! anak-anak EN.Ahmad & Pn.Paridah kuat. :=)

syahNURazni said...

insyaAllah... saya harus kuat

sAya ciTAh kAMu sApE.. said...

sis! saya jalan2 blogwalking laju2 terjumpa ur blog. tulisan awak besh.=) simple tapi lengkap. bila baca terus dapat feel. hehe.

one thing for sure, i've been in ur shoes before. n all it needs is time. when the time comes, u will realize how grateful u are, for not having him today. chayok2!

RAbItahnaqSa said...

benar kata cik anis 2. kita semua harus kuat! percaya takdir n sentiasa kuat hadapi hidup yg serba kita tak tahu apa ada dihadapan. :)

syahNURazni said...

saya citah kamu sape... thanks... hahaha thats me... cikgu... stail dia sama jek... simple tapi lengkap sampai terbawa2 dalam blog... kehkehkeh... nice knowing you...

yep... betul... masa akan menentukan... dan saya hanya perlu kuat sepanjang tempoh itu...

bitah... yes... please pray for my kekuatan sebab saya rasa saya betul2 lemah this time...