Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

ketika ini...

FAKTA TENTANG SAYA KETIKA INI...

1. saya suka buka blog saya sejak syaa tukar layout yg baru... hehehe dan sekarang saya tau... saya akan tukar layout saya selalu... supaya saya tidak bosan pada blog saya...






2. saya rindukan seseorang... tapi perasaan itu bukanlah berpanjangan... means saya tidak la selalu rindukan dia sepertimana saya rindukan keluarga saya... semoga rindu ini diredhai Allah... Allah, andai rindu ini membawa ku kepada kesudahan yang diredhaiMu, biarlah perasaan ini terus disitu... tapi andai ia bakan mengundang kemarahan dan kemurkaanMu... maka, jauhkanlah segera perasaan rindu ini...


3. saya tak sabar nak melihat wajahnya... penantian ini sungguh menyiksakan...



4. saya tahu laluan hidup saya masih panjang... dan saya juga tidak pasti apa yang menanti saya di hadapan... doa saya moga Allah berikan saya kekuatan utk menghadapi segala kemungkinan... semoga saya kuat menghadapi segala cubaan dan dugaan... semoga saya redha dengan segala ketentuan... semoga saya tabah menghadapi segala kemungkinan... semoga perjalanan saya dimudahkan... paling penting, semoga saya istiqamah dalam perjuangan dan amal ibadah saya...


5.



6. doa saya... moga perjalanan hidup saya dimudahkan... moga Allah meredhai hidup saya... moga saya mampu berubah demi kebaikan... moga hidup saya seceria tulip di bawah...




***************************************************

No comments: