Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

Lama Sungguh...

saya rindu dia... sangat2... entah la.. rasa mcm dia sungguh jauh dari saya... entah juga saya tidak pasti dengan perasaan ini...



tapi yg pasti ada satu rasa dalam hati utk dia sekali sekala...



saya yakin... dan sekarang hanya satu perkara yang harus saya lakukan... percaya jodoh hanya ditentukan oleh Allah... lambat atau ceat itu hanyalah urusan DIA yang maha berkuasa...



dulu ada juga yang cakap lambat jodoh mungkin sebab gangguan Jin atau whatever... tapi sekarang saya YAKIN dan PERCAYA... itu hanyalah ujian Allah dan Dia tahu apa yg terbaik utk hambaNya... lambat atau cepat bukan ditentukan oleh jin atau seketurunan dengannya... tapi ditentukan oleh Allah...



esok satu hari lagi permulaan minggu yang baru... hurm semoga esok lebih baik dari hari ini... dan insyaAllah esok saya nak mula buat sesuatu utk diri saya... harapan saya semoga berjaya... apedia? tunggu bila saya berjaya laksanakan baru saya bagitau...



oke sudah sudah... saya mahu tidur... hehehe... good nite...



p/s: SELAMAT PENGATIN BARU kpd Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Dr Harlina... moga berbahagia hingga ke syurga... saya suka gambar pra perkahwinan kalian... hehehe its nice... but i dont feeling like watching u both on tv... hehehe malas nak tgk sebab nti saya akan mula berangan cemana dengan majlis kahwin saya... hehehe...



No comments: