Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

Long Time No See...


esok perlawanan akhir bola sepak antara Kelantan and Negeri Sembilan... saya tidak mengharapkan apa2 tentang perlawanan tersebut melainkan satu perkara... dia pulang ke sini untuk kali yang terakhir... moga Allah makbulkan permintaan saya utk kali ini...



sejak entri terakhir saya cuba mengelakkan dari mengupdate entri... kenapa... kerana setiap kali saya menjengah blog ini, air mata saya mesti akan mengalir... huahuahua...



dua hari pertama, isnin dan selasa saya mmg mereng... hati bagai dicucuk2 kerinduan... tapi syukur rabu dah berkurang, walaupun saya ttp menangis sekejap... khamis dan hari ini syukur sangat... mungkin kekuatan yassin dan kunjungan ke masjid semalam saya menjadi kuat...



saya berharap sangat saya kuat dan tabah... saya hanya perlu bersabar dan berdoa moga dia menjadi milik saya...



p/s1: seorang sahabat saya diuji Allah... doa saya moga dia tabah dan kuat... pasti ada sebab Allah menguji kita... mungkin mahu kita lebih mendekati dan mencintai dia... sama seperti saya... saya diuji kerana saya juga pernah melupakan Allah


p/s2: Alfatihah kepada Asraf Danial yang telah pulang ke rahmatullah petang semalam... walaupun x pernah mengenali mu... hanya satu pekara terlintas dihati saat menerima berita ini... Kamu mendahului cikgu dalam urusan itu... moga rohmu dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam golongan hamba yang beriman...


No comments: