Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

Meniti Minit - Minit Terakhir...


minit minit-minit terakhir hari sabtu ini buat saya terfikir... apekah masih ada hari esok untuk saya... atau hari ini adalah hari terakhir saya...


Allah... Engkau tahu apa yang terbaik untuk hambaMu ini...


meniti minit - minit terakhir ini buat saya terfikir, apekah suasana hari esok sama seperti suasana hari ini?


Allah... Engkau tahu apa yang terbaik untuk hambaMu ini...

meniti minit - minit terakhir ini buat saya terfikir, apekah perasaan saya esok masih sama seperti hari ini...


Allah... Engkau tahu apa yang terbaik untuk hambaMu ini...


meniti minit - minit terakhir ini buat saya terfikir, apekah saya kuat untuk hari esok tanpanya...


Allah... Engkau tahu apa yang terbaik untuk hambaMu ini...


meniti minit - minit terakhir ini buat saya takut untuk memikirkan kemungkinan yang akan saya hadapi di hadapan...


Allah... Engkau tahu apa yang terbaik untuk hambaMu ini... berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala kemungkinan... berikanlah aku kekuatan untuk menerima segala takdir yang telah Engkau takdirkan untukku...



No comments: