Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

moga perasaanku masih dikuasi oleh akal dan bukannya hati...


dulu masa mula2 mengenal cinta... saya menangis sekali...


kali kedua memahami cinta... saya tidak menangis... tapi hati saya banyak sakit dan sesak... dada saya bagai dicucuk dengan besi panas...


sejak dari saat itu saya berdoa moga Allah menghentikan perasaan cinta saya andai dia bukan untuk saya... doa saya lagi moga insan ketiga yang hadir selepas ini adalah yang sebenarnya untuk saya...


3 tahun saya sepi tanpa perasaan cinta... Alhamdulillah saya sudah mampu bersahabat dengan cinta pertama saya... dan SUMPAH!! saya tiada hati dengan nya... dan kami mmg close fren walaupun kami x penah bersua...


dan sekarang perasaan itu datang kembali... dalam versi yang berbeza... versi matured... versi matang... tapi yang ketiga ini sungguh hebat... saya tidak berhenti menangis dan hati saya bertambah sesak... saya tahu saya kuat menghadapinya... sebab Allah hanya menguji hambanya dengan ujian yang mampu ditanggung hambaNya... jadi saya yakin saya kuat... saya yakin saya mampu...


cuma saya mohon kepada Allah... moga inilah jodoh saya... walaupun apa yang ada pada dirinya ada yang tidak saya senangi... ada yang tidak saya sukai... moga doa pertama saya dimakbulkan... inilah insan ketiga dan inilah insan terakhir...

No comments: