Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

Rindu

saya sesak nafas MERINDUI dia...


tapi dalam masa yang sama, saya tertanya-tanya... adakah dia JUGA turut merasai apa yang saya rasa...


saya sudah tidak cukup kuat menghadapi semua ini...


saya sesak... saya penat... saya letih...


dulu... 3 tahun kosong tanpa perasaan ini, saya rasa kosong... tapi sekarang... bila perasaan ini datang... saya rimas...


hidup saya tak keruan... satu jek persoalan yang bermain dalam fikiran saya... adakah dia juga punya perasaan yang SAMA... kalau ya, saya tidak kisah meroyan begini... saya tidak kisah hilang selera makan... saya tidak kisah mandi tak basah... saya tidak kisah semua tue...


tapi kalau saya sorang sahaja yang terhegeh2... itulah yang memenatkan saya...


tapi bagaimana saya mahu tahu perasaan dia... saya tidak berani bertanya... saya takut dia menjauh dari saya... saya takut saya lebih kecewa...

saya tidak mahu... saya tak sanggup...

apa yang boleh saya lakukan kini hanyalah berserah kepada Allah... berserah kepada ketentuan Ilahi... cuma doa saya, Allah memberikan saya kesabaran dan kekuatan...

saya harus kuat, saya harus sabar menanti sehinggalah saya menemui kepastian...

**Allah... berikanlah saya kekuatan sehingga ke saat itu...**

No comments: