Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 15, 2010

Saya Harus Kuat... Saya Kena Kuat...



semalam setelah mengesahkan... saya tros menangis... sebenarnya saya juga hairan... kenapa saya menangis... saya tak ada kaitan pun dengan dia... saya tak apa hubungan pun dengan dia... saya biasa2 jek dengan dia... tp mendengar berita itu buat saya sesak dan tros menangis...


air mata bukan sikit2... semangat down tros...


tapi Alhamdulillah hari ini saya sedikit kuat... walaupun kelenjar air mata saya belum begitu kuat... air mata boleh jatuh bila2 masa saja... tapi insyaAllah saya akan kuat... saya akan bertambah kuat... saya harus kuat... demi masa depan saya...


apa yang berlaku mungkin ada hikmahnya... cuma saya saja yang belum mengetahui apa yg berlaku...


mungkin di sana dia akan bertemu dengan insan yang lebih baik... dan mungkin akan ada yang lebih baik utk saya...


blogger dan semua pembaca... doakan saya kuat dan tabah... doakan juga yang terbaik utk saya pada masa2 mendatang...



No comments: