Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5, 2010

Saya Sedar Tapi Saya Tidak Mahu Faham

saya sedar jodoh aturan Allah... tiada yang dilangit mahupun yang dibumi mampu mengatur semua itu melainkan Allah... tapi saya kadang2 x faham kenapa saya begini...

entah la... saya pressure... tertekan dengan diri sendiri... tertekan dengan persekitaran... tertekan dengan keadaan sekeliling... saya nak tukar environment... tapi dalam masa yang sama saya takut keadaan baru saya akan lebih buruk dari apa yang saya hadapi sekarang... lagi pula saya sayang dengan persekitaran sekarang... walaupun saya pressure tapi saya senang hati...

entah la... cuma lately ni jek la... lepas saya bagitau bos saya ttg keadaan saya yg pressure... dia cam lain dengan saya... saya bukan tertekan kerana kerja... cuma saya rimas bila dia asyik sebut pasal personal life saya... suruh saya buat keje x pe... kejar saya utk suh saya cepat siap pun saya x kisah... cuma bila kehidupan peribadi saya pun nak diambil tahu saya jadi rimas... seolah2 disekolah pun saya sudah dikongkong, balik rumah pun saya di kawal... hurm rimas kan...

harapan saya cuma saya dapat baik hubungan ni menjadi lebih baik... cuma cam susah sebab saya sorg jek yg nampak berusaha... tp insyaAllah saya akan cuba...

doakan saya yang terbaik... doakan saya...

p/s: congrate to my housemate Tuan Mazliana kerana akan melangsungkan majlis perkahwinannya cuti sekolah ini... akhirnya kak Mar bertemu dengan insan itu... selamat berbahagia... setelah lama mencari akhirnya kini sampai la saat berbahagia itu... saya tumpang bergembira...

No comments: