Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 16, 2010

Takdir... Hanya Allah Yang Tahu...

saya percaya dengan takdir Allah, tapi saya juga manusia biasa... kadang2 saya terlupa... saya alpa dan saya terlalu mengikut perasaan...

tapi jauh disudut hati sebenarnya saya yakin dengan takdir Allah...


saya suka tgk gamba2 nih... walaupun x relate dengan perasaan dan tajuk entri saya nih... tapi saya tetap nak letak jugak... =)



indah bukan?! mmg indah...



dan ini sebenarnya gambar yg sesuai dengan entri saya... hehe tapi yes... itulah takdir cinta...

p/s: gembira dengan kebahagiaan kawan2... and congrate to fizah (hafizah mohd wahi) atas kurniaan baby twin... doa saya moga mereka sekeluarga bahagia...

****************************************

No comments: