Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 31, 2010

Tenang..

hari ini saya sedikit tenang... sedikit tabah dan sedikit kuat... mungkin kerana saya lebih mengingati Allah berbanding dia... sebab itu saya diberi ketenangan...



saya yakin... Allah mahu saya lebih mencintaiNya berbanding insan lain... dan saya berharap saya boleh membetulkan kesilapan saya... saya akan lebih mencintai Allah melebihi cinta saya kepada dia...



saya yakin... Allah akan tunjukkan apa yang terbaik utk saya... saya yakin...



mungkin saya bukan untuk dia... dan mungkin dia akan beroleh perempuan yang lebih baik dari saya... dan mungkin sebenarnya Allah telah sediakan insan yang lebih baik daripada dia untuk saya... insyaAllah



apa yang perlu saya lakukan hanyalah yakin dan terus menambah cinta saya kepada Allah... dan pasti saya akan bertemu dengan jawapannya...



No comments: