Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

Terngiang-ngiang...



serius... kematian pak su mer meninggalkan impak yang besar kepada saya... sampai ke hari ini saya masih dapat bayangkan 2 benda tentang dia...

1. wajah dia kali terakhir saya jumpa iaitu waktu saya kerumah nya masa raya hari tue dan sewaktu terserempak dengan dia dipasar malam selepas kami pulang dari rumah dia... serius saya tak boleh lupa wajah tue...

2. ada satu kenangan waktu dia datang tido dirumah... waktu malam, kami x tido dan renggangkan tingkap utk tengok haiwan apa yang sebenarnya datang utk makan buak kerkuk...


serius saya masih terbayang2 2 perkara ini setiap waktu...

perkara kedua yang saya masih terbayang adalah sms dari adeq...

petang tue saya sampaikan satu berita kepada adik melalui sms...

then saya mendapat balasan dengan 1 persoalan... yg pada saya melucukan, tapi masih menyentuh hati... awak suka dia ker?

mesej kedua yang saya terima selepas itu yang betul2 menyentuh hati... dan saya masih simpan sampai skarang...

"haha.betul la tu.kalo tkt kehilangan,kena la buat sesuatu.hehehe"

serius sampai skang saya masih simpan sms tue... hehehe penguat jiwa mungkin...

saya tidak pasti dengan perasaan saya, hanya Allah yang tahu... kadang2 saya betul2 takut kehilangan, tapi kadang2 saya rasa saya tidak perlukan dia... sebab tue saya katakan saya tidak pasti...

doa saya moga Allah berikan saya petunjuk... untuk buat sesuatu, saya masih tidak berani... takut jadi macam dulu... buat satu tindakan... hinggakan saya sakit hati sendiri...

apa yang boleh saya buat hanya, sapa di FB dan chat di FB... itu sahaja... utk mengekalkan persahabatan... mungkin setakat ini, itulah kekuatan saya... lebih dari itu... belum lagi...

moga Allah beri saya petunjuk... apa yang terbaik untuk saya...




No comments: