Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

Tidak Cukup Kuat...



Hari ni kepala otak serabut... senarai dalam list saya ada 13 dan saya hanya berjaya completekan 2 sahaja... deadline dah dekat... saya senak memikirkan semua tue...


tambah pula dengan berita yang saya terima dari FB semalam.. tidak tidur lena memikirkan semua tue... dan hari ini saya sudah MENGESAHKAN kebenaran cerita itu...


yep dalam entri semalam saya kata saya akan redha... tapi hari ini air mata saya mengalir... sya menangis... kali kedua menangis kerana lelaki... pertama dulu masa saya percaya dengan fitnah manusia durjana...


dan hari ini saya menangis lagi... bodoh kan menangis kerana lelaki yang tak pernah pun pandang kita... saya rasa sungguh bodoh tapi saya tak tau bagaimana nak menahan air mata ni dari keluar...



dalam hati saya berdoa moga ini tidak berlarutan hingga ke sudahnya... biar la sampai hari ini saya... saya yakin dengan ketentuan Allah... mungkin dia bukan jodoh saya... mungkin juga Allah sudah aturkan yang lebih baik utk saya... dan saya redha... sungguh saya redha...



kekuatan saya bertambah lemah bila saya dapat tau saya kena jadi MC masa jamuan pemimpin pelajar ahad nie... hati saya berat nak pergi majlis tue... sebenarnya plan saya adalah utk bayar sahaja tapi tidak attend majlis tue... saya penat... banyak benda saya kena settle...


saya bukan tak mau jadi MC... saya tidak kisah menjadi MC... cuma saya sakit hati bila tidak diinform dari awal... perjalanan majlis and what so ever... saya sakit hati... sebab saya tau saya bukan manusia yang kuat critical thinking... everthing need to be plan first... kalo tak saya mmg akan gagap di depan...

maafkan saya kepada yang berkenaan sebab saya telah menyerang anda... huhu emosi saya berada pada tahap maximum... mohon maaf sungguh2... saya mmg emo sangat2...


ALLAH, BERIKANLAH AKU KEKUATAN UTK MENGHADAPI KENYATAAN INI... DAN BERIKANLAH AKU KESABARAN UTK MENGHADAPI SEGALA KESULITAN DAN KEPEDIHAN...



No comments: