Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Adakah Kamu Puas Dengan Menyakitiku?!

hari itu awak buat tak tahu dekat saya... oke saya accept... mungkin kerana awak tak nak saya sedih bila awak cakap awak tak suka saya... jadi awak buat tak tau supaya saya faham yg awak tak suka saya...

oke... fine... saya faham... cuma kadang2 hati sengaja tidak mahu cuba utk menerima kenyataan...

dan hari ini saya sekali lagi merasa sakit hati dan bukan sahaja itu saya rasa tidak sedap hati... entah la... mungkin kata2 saya terlalu kasar atau disalah mengertikan... saya MOHON MAAF atas semua kesilapan kata dan ketelanjuran jari menaip... saya tidak bermaksud utk menyakiti...

entah!!! saya cuma menulis apa yg saya rasakan dan lihat.. itu sahaja...

hanya Allah yang tahu apa yg ada dalam hati saya... dannnn juga awak... hanya Allah berhak atas segala semuanya ini...

sebenarnya saya juga tidak yakin apakah yang ada dalam hati saya sekarang adalah yg terbaik atau ini hanyalah sementara atau ini hanyalah permulaan... serius saya tidak tahu... hanya Allah yang tahu...

doa saya hanya satu... moga Allah menunjukkan apa yg terbaik utk saya dan kamu... cukup lah hanya itu...

p/s: saya bukanlah sebaik mana... saya juga tidak sealim mana... tapi saya masih tahu membezakan yang baik dan yang buruk... siapa positif and siapa negatif bukan hak kita utk menilai org... itu hak Allah... cukup kita tahu kita berjalan selaras dengan kehendak syariat... itu sudah cukup...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: