Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010


Hari ini saya berpeluang melepak bersama dengan syida... hurm mungkin juga ini adalah kali yg terakhir sebelum dia bergelar Puan... syukur Alhamdulillah, akhirnya waktunya tiba juga...


saya?! hurm entah bila... readers... doakan moga waktu saya juga akan sampai nanti yer... =)


hari ini saya makin kuat... mungkin selepas air mata semalam... entah la... semalam saya tak henti menangis...


esok saya akan gerak ke shah alam... adik akan datang utk berjumpa Prof-nya di UITM Shah Alam utk berbincang ttg urusan masternya... huhu hurm adik dah buat master, kakak ntah la bila?


saya yakin ada hikmah disebalik segalanya...


ahad pagi saya kena cepat gerak balik ke Gombak... ada jamuan yg harus saya attend... itulah yg dikatakan rezeki... saya tak dapat ke BTN, tapi saya dapat pergi jamuan tingkatan 6...


moga segala urusan saya diberkati... moga perasaan saya diredhai... moga hati saya kuat... moga jiwa saya ikhlas...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: