Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

Hati Milik Allah...

hati saya milik Allah... saya tidak layak untuk menentukan apa yg harus dirasa oleh hati ini... yang baik itu semua adalah dari Allah...


perasaan ini? adakah baik... huhu sebenarnya saya tidak tahu mahu memanggil apa dengan perasaan ini... adakah cinta atau apa... saya tidak yakin... saya tidak tahu...


tapi perasaan ini sungguh asing... perasaan ini sungguh lain... versi nya berubah2... ada saja yg membezakannya...


tapi saya rasa... inilah yg terhebat dan terkronik... hehehe... entah la... apa juga pun... saya harapkan saya kuat menghadapi semua ini... readers... doakan saya yer... hehehe

doakan saya untuk dua perkara:
1. saya kuat menghadapi segala cubaan cinta ini
2. Allah memberikan saya yg terbaik utk diri saya...

No comments: