Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Jom Main Tarik Tali...



main tarik tali ni best juga... satu pihak pegang hujung, dan satu pihak lagi pegang hujung satu lagi... kalo pihak yang satu tarik, pihak yang satu lagi akan tertolak kehadapan... dan begitulah sebaliknya...



apekah kesudahannya... hanya satu pihak sahaja yang menang... pihak dimana dia dapat menarik satu pihak lagi kearahnya dah tali berjaya dilepaskan...



indah bukan?!



proses menarik tali mmg sakit... saya tarik, awak lepas... awak tarik, saya lepas and adakalanya dua2 tarik dan dua2 lepas...



tapi penamatnya indah... penat hilang... cuma harapnya jangan tali yang terputus... cukup la... kalo x bagaimana nak teruskan pertandingan...



begitulah kehidupan... begitulah perasaan...






tapi apakah main tarik tali adalah satu tindakan yang betul?



awak... saya tahu mungkin dalam hati awak berbelah bahagi antara kemahuan hati dan kemahuan akal... saya faham, kerana itulah yang saya rasakan pada awal dulu... dan kerana perasaan berbelah bahagi itulah saya mengenal erti REDHA... dan saya redha dengan segala kelemahan dan kekurangan yang ada pada awak... saya faham... saya akan tetap disini menanti sambil berdoa moga Allah tunjukkan takdir antara kita... dan selepas itu, saya REDHA dengan segala apa yang Allah tunjukkan...




2 comments:

rabitahnaqsa said...

cik azni. dia ajak maen tarik tali ke? apa yang jadi nih? macam semua dah jadi.

syahNURazni said...

tak apa yg terjadi... saja jek buat entri nih... hehehe x dak kaitan dengan kehidupan saya... tapi itulah sebenarnya realiti kehidupan...