Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

Penat Tapi Puas...

Penat... itulah yang saya rasai sekarang... ditambah dengan kepala yang penuh dengan nombor2 yang sedang mengetuk dinding kepala saya...


itulah yang saya rasakan saat ini... ketepuan melanda... dan saya sungguh penat...


tapi 2 hari di Seri Malaysia Bagan Lalang adalah pengalaman manis yang tidak dapat saya lupakan... stress tapi gembira... stress tapi enjoy... stress tapi puas... penat tapi berbaloi... penat tapi puas...


*************************************


bahagian dua...



di sambung di Gombak... hurm tiba2 saya rindu dia... huhu... entah la... rindu yang kadang2 timbul dan kadang2 tenggelam... huhu...


***********************


bahagian tiga... disambung di kampung...


ari ni dah genap seminggu saya dikampung... seminggu yang sungguh bermakna... abang didi dan kak ida sekeluarga berada dikampung... walaupun agak pendek cuti kak ida... tp cukup utk mengumpulkan kami sekeluarga... meja 8 kerusi yang saya beli dulu tak cukup utk menampung semua ahli keluarga... mmg dari dulu saya berimpian nak beli meja 20 kerusi... tapi apakan daya saya tak punya cukup financial... huhu...


mau2 mencecah puluhan ribu harga meja sebegitu... hurm x pe, insyaAllah satu hari nanti saya pasti dapat milikinya...


currently saya sedang sibuk menyiapkan perancangan strategik 2011 - 2015... seriusly saya sepertinya tidak bercuti... sudah mula kelihatan saya sungguh sibuk... hurm harapan saya cuma satu... saya akan dapat siapkan semua yang saya rancangkan sebaik mungkin...

abang akan balik besok malam... dan 12 disember kami akan menyusul ke Shah Alam... adik akan memulakan masternya dan saya akan bertugas pada 13, 14, 15 dan 20 disember... kemudian saya akan balik semula kekampung utk menghabiskan saki baki cuti saya... banyak rancangan yang mungkin tidak menjadi...


plan utk main bowling, plan utk jalan2 padang besar bila gaji, mungkin tidak menjadi... tapi x pe itu semua boleh dibuat nanti...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: