Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

Saya Bosan, Terima Kasih..

seriusly skang saya berada pada tahap bosan yang maximum... ada tak sesiapa yang mahu ajak saya keluaq? huhu

esok pagi saya ada meeting di sekolah... harapan saya meeting lambat habis... jadi masa free saya akan berkurang... hehehe balik umah petang dan malam saya nak packing utk ke sepang, dan juga packing utk balik kampung...

selasa dan rabu saya akan ke sepang utk pembinaan pelan strategik sekolah... sebenarnya saya masih lagi samar2 dengan perkara ini, harap meeting besok dapat dijelaskan...

khamis awal2 pagi saya dah nak bertolak balik ke perlis... harapan saya moga perjalanan ini diberkati Allah dan saya dapat sampai dengan selamatnya... kali kedua travel jauh sorang2 selepas berjaya balik dari perlis ke KL sendirian tempoh hari...

masih banyak kerja yang perlu disettlekan... harapan saya moga saya dapat selesaikan semuanya sebelum sesi persekolahan bermula...

readers... doakan semuanya berjalan lancar...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: