Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

Saya Penatttt...

1st ly thanks to atikah... sebab jadi follower yg ke 41... wee weeettt blog cikai ni dah ada 41 followers... hehe Alhamdulillah...

keduanya... ini malam kedua saya menangis... entah la... jauh disudut hati mahu bertanya... mengapa menangis... untuk apa... tapi say atak punya jawapannya...

saya rasa saya lemah sungguh dengan perasaan ini... tapi kadang2 bodoh pun ada juga... ape tak nyer... yer la kan...

1. suka pada org yg langsung x pandang kita... berbaloi ker?
2. menangis kerana org yg pergi entah kemana... berbaloi ker?
3. ingat pada org yg entah ingat kita entahkan tidak... berbaloi ker?

kalo ditimbang balik... sungguh2 saya rasa tak berbaloi... dia sedap2 kuar lepak dengan member2 saya plak nak menangis kerana dia, dia sedap2 tido atas tilam empuk, saya terhegeh2 nak ingat dia... ntah2 dia dah jumpa ppuan lain dalam hidup saya... saya plak yg tak berenti ingat dia...

sungguh bila fikirkan begitu... saya rasa TAK BERBALOI LANGSUNG!!!

2 comments:

atyka said...

hee~ same2 cikgu.. :DD
cikgu, buat lah shout box. boleh chit-chat. hee~ :))

syahNURazni said...

hehehe saja x buat shoutbox sebab nak menggalakkan post comment... kihkihkih