Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

Saya Rindu...

suddenly saya terasa rindu... rindu dengan semua orang... rindu dengan mak (rasanya balik ni nak peluk mak kuat2)... rindu dengan bapak... rindu dengan adik... rindu dengan anak2 sedara yang 5 orang tue... rindu dengan encik R...

sungguh... saya rindu semuanya... 2010 hampir melabuhkan tirainya... kurang lebih sebulan lagi... semua kenangan disini mungkin x akan dapat diulangi lagi... dan tak mungkin dapat diciptakan semula... sepertimana kenangan dimeja bulat... walaupun kami kembali utk mengulangi sejarah tue, tapi kenangan yang pertama tetap selamanya dalam hati... saya juga rindu mereka... rindu masa2 lalu... masa2 lalu waktu melepak di Odec bercerita tentang masa depan, menjangka masa depan dan bercerita tentang hati dan perasaan...

kini, Ija sudah punya suami dan anak, wan sudah banyak berubah, nor pun sama, walaupun selalu online tapi kami jarang bertegur sapa, lin, izzah, azli dan meon bawa diri entah kemana... langsung x dapat dihubungi dan hilang tanpa pesan... saya? saya masih disini bersama kenangan2 lama...

dalam hati saya hanya satu harapan... moga mereka juga masih merindui saat2 indah dulu...

saya tak sabar nak balik ke kampung... nak duduk lama2... nak menikmati keindahan kampung dan menghidup udara segar serta menghadapi keramahan org2 kampung... sebenarnya saya ada satu impian... tapiii biarlah ia rahsia... nti bila tiba masanya saya akan ceritakan... moga Allah mengetahui niat baik saya dan memberikan saya kekuatan utk saya menunaikannya... tapi saya tahu sebelum tu yg penting adalah saya perlu kuatkan hati saya dengan suruhan Allah, saya perlu lebih dekat dengan Allah... dan cuti ini saya akan cuba lakukan yang terbaik... dan mungkin cuti ujung tahun depan saya boleh realisasikan impian saya... readers, doakan yang terbaik yer...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: