Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 20, 2010

Tumpang Bahagia...

hari ini saya dah berjaya mengemas rumah dengan jayanya...

sambil mengemas saya bersms dengan kawan lama... Hariza... dan saya baru mendapat tahu dia sudah selamat melahirkan anak... perempuan...

dalam hati menangis kegembiraan... bahagia bila melihat rakan2 bahagia...

tumpang bahagia utk Ija dan Nurul... kerana telah bertemu dengan kebahagiaan yang selama ini mereka cari... dan bertambah kebahagiaan mereka dengan kehadiran anak penyeri dan penambah kasih sayang... saya tumpang bahagia utk kalian...

saya tumpang bahagia... bila terjumpa FB seorang rakan lama... Izzah... saya tak pasti adakah dia masih marahkan saya atau dia sudah melupakan... dari FB dia... saya menduga dia mungkin sudah berumah tangga... kalau itu benar, saya betul2 tumpang bahagia... saya benar2 berharap Izzah mampu lupakan salah faham kami...

saya tumpang bahagia... untuk rakan2 saya yang telah, dan akan bertunang dan walimah pada cuti sekolah ini... tahniah kerana kalian telah bertemu dengan "dia" yang Allah telah tuliskan utk kalian... saya benar2 tumpang bahagia...

saya tumpang bahagia utk hanis dan irah... kerana tak lama lagi mereka juga bakal menjadi ibu... sungguh saya bahagia mendengar khabar gembira itu... saya boleh melihat wajah comel dan cantik mereka... sungguh... berseri2...

saya? saya masih mencari2... tidak tahu mahu mencari dimana... saya sudah bertemu... tapi saya juga tidak pasti apakah dia sebenarnya orangnya... ada seorang rakan berkata saya terlalu memilih... hakikatnya saya tidak punya pilihan langsung... tiada calon langsung utk saya pilih, jadi bagaimana harus saya pilih...

dia yang datang juga saya tidak tahu hatinya... terima saya atau tidak... hanya saya yang suka sendiri... hanya saya yang menduga sendiri... hanya saya menaruh harapan sendiri... sedangkan dia? mungkin langsung tidak memandang saya...

yer saya selalu berkata saya redha dengan segala apa yang Allah tentukan... tapi saya manusia biasa... yang bila saya melihat rakan2 berkahwin dan mendapat anak... saya rasa seperti mahu lari sejauhnya...

saya rasa seperti mahu menjerit sekuatnya...

readers... level perasaan + semangat saya sekarang below normal rate.. so doakan saya kuat dan tabah... doakan saya bertemu dengan kebahagiaan sebagaimana2 rakan2 saya telah bertemu dengannya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: