Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Akan Ku Bawa Dia Terbang...

lirik lagu ni betul2 menangkap jiwa saya... sebenarnya masih ada lagi sambungannya... tapi terlalu panjang utk saya jadikan tajuk...



ahad lepas, jam 5.30 PM abang didi sekeluarga telah bergerak pulang ke Kuantan... doa saya moga mereka selamat sampai... rindu dengan Bang Chik (Mohd Amiruddin) yang baru mula nak bermanja dengan tok, wan, mak lang dan mak su... tapi dah nak berpisah balik... hurm seminggu amik masa untuk get close dengan dia... huhu



insyaAllah, kalau line bagus nanti saya akan masukkan gambar dia yang baru saya amik arini... bukan main seronok melihat gambar dia sendiri di kamera saya... khusyuk melihat video sendiri dikamera... dan senyumannya... betul2 buat kami tersenyum...

rumah dah kembali sunyi... hurm tinggal pun 4 orang jek... ape bleh buat kan... nti bila saya dan adik dah pegi... mak tinggal berdua jek dengan bapak...



kerja masih banyak, masa makin pendek... harapan saya moga semuanya dapat disiapkan ontime... semuanya berjalan lancar... Readers, doakan semuanya dipermudahkan... banyak perancangan tidak menjadi... banyak yang dirancang tunggang terbaik... tapi saya yakin... ada hikmah disebalik segalanya...


cuti dirumah kali ini sungguh indah... fasa pertama cuti kerana ada semua ahli keluarga... hehehe rumah menjadi meriah...


fasa kedua cuti kerana hujan... sejuk pagi, petang, siang dan malam... ala2 seperti duduk di Alaska... indah sungguh... hehehe




fasa ketiga... entah bagai mana lagi... saya berharap fasa ketiga juga indah...

tapi... masih banyak lagi yang harus saya selesaikan...

1. perancangan strategik, operasi dan taktikal

2. kertas keje projek HEM

3. takwim KPJ

4. perancangan tahunan kimia upper and lower

5. update slide powerpoint

6. kertas keje KPJ

7. dan banyak lagi yang kalau nak di listkan, keje saya tidak akan berjalan...

oke la... saya mahu berhenti dulu, nti saya akan sambung lagi... saya mahu mula bekerja... hehehehe... oke telah berjaya mengupload gamba "Bang Chik"... so readers, nikmatilah aksi budak comel lagi cute ni...










"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

a.N.I.s said...

budak tak pakai baju! haha.
upload video lah, lagi best!

syahNURazni said...

hurm lambat upload video... hurm sudah la terputus2... huhu... gambar pun oke la...