Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

Asalkan saya bahagia, Itu sudah cukup...

hari ini saya bawa extention wire ke sekolah, saya juga bawak ink refill, selotape dan klip kertas owh tidak lupa juga memo notes... hehehe





bukan ape... saje nak menunjukkan yang sebenarnya saya punya tempat sendiri yang selesa... walaupun, ada juga suara sibuk yang bising tentang itu...





fikiran saya sedikit terganggu dengan kenyataan seorang kakak... tentang tempat duduk saya... tapi setelah saya timbang2 dan kira2...





saya buat keputusan persetankan semua itu... yer la ape gunanya saya ambil tahu hal orang yang hanya akan buat saya pening dan sakit hati... sedangkan separuh hati saya sekarang sebenarnya telah bahagia dan selesa...





biar la saya terus beraura positif... itu PENTING untuk masa depan saya...





p/s: terima kasih kepada Puan Zaharah, kerana menghadiahkan saya sebuah buku, Penawar Bagi Hati... sungguh-sungguh bermakna...



inilah bukunya... walaupun kulitnya telah diubah suai tapi kandungannya tetap sama...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: