Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

Baru...



dah lama rasanya saya tak update entri... mungkin kerana mahu menikmati cuti yang indah... dan mungkin juga cuti saya tidak seindah mana utk dikongsikan bersama... ape tidaknya... cuti saya banyak dihabiskan dengan mengadap lappy utk menyiapkan pelan strategik HEM...

soalan cepumas: ada tak sesiapa yang berminat utk mengambil jawatan SU HEM ini dari saya?

saya sangat alu-alukan...

hari ini, secara rasminya berakhirlah keseronokan bercuti... saya sudah kembali ke sekolah... keadaan sungguh sungguh berbeza... 2009 dan 2010 saya banyak menghabiskan masa di Bilik Persediaan Makmal... tapi hari ini, saya sudah berpindah ketempat baru...

walaupun sebenarnya bilik 1000 cerita itu banyak meninggalkan kenangan manis + pahit...

mungkin sudah masanya utk melangkah ke satu tempat baru... permulaan baru utk satu kehidupan baru... saya anggap ini adalah hijrah...

hijrah yang saya lakukan utk kehidupan yang lebih baik...

p/s1: saya akhirnya menerima pelawaan seorang rakan utk mengajar tuisyen... huhu... moga keputusan saya diberkati Allah...

p/s2: saya cerita pada mak pasal tuisyen dan mak pesan "lepas ni pandai2 la bahagi masa antara keje disekolah dan keje kat tuisyen..."

p/s3: insyaAllah, saya akan cuba... moga Allah berkati saya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: