Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

KPJ...

Ahmadulillah... pendaftaran KPJ tahun ini berjalan lebih lancar berbanding tahun lepas... ini sekaligus memantainkan semangat saya untuk terus menjadikan KPJ kembali hidup selepas hampir dua tahun tenat...

tenat kerana saya juga!!! saya akui... kerana saya tidak tahu dan tidak punya cukup masa untuk melakukan semua ini...

insyaAllah tahun ini saya akan cuba yang terbaik menjadikan kelab pencegahan jenayah kelab yang walaupun x aktif diperingkat daerah... saya dan semua guru serta ajk akan cuba aktifkan diperingkat sekolah... mungkin itulah langkah yang terbaik yang boleh saya lakukan...

moga Allah sentiasa bersama saya... insyaAllah...

saya ada beberapa cadangan sebenarnya untuk kelab pencegahan jenayah... dan saya berharap sangat saya berjaya melaksanakan program tersebut...

hari ini, saya sudah ke rumah kak iza... ajar anak dia dan seorang anak kawan dia sains tingkatan 3... Alhamdulillah semuanya berjalan lancar... dan saya juga rasa seronok dapat mengajar subjek ini... at least apa yang ada dalam otak saya tidak berkarat sampai sudah... saya masih boleh menggunakannya di tempat tuisyen...

balik dari tuisyen saya ke JJ... actually mahu ke stesen minyak esso untuk mohon kad SMILE... hehehe bukan ape... saya sudah berkira2 utk mengisi minyak distesen esso pulak... sebab di Shell saya guna bonus link kad... tapi sampai skarang saya belum redeem ape2... useless rasanya...

tapi dengan SMILE saya dapat redeem minyak utk 1000 mata saya... hurm walaupun agak lambat utk cecah 1000 mata... tapi oke la kan... apa yang di redeem tu berguna juga dari redeem dapat beg, payung mcm2... x guna juga banyak2...

alang2 ke Esso berdekatan JJ so saya masuk la JJ skali... and biasa la saya pasti akan berabis kalo ke JJ... kerana di JJ ada MPH...

sama cam kat sabah dulu... kalo pegi CP tue saya pasti masuk Danyah Book Store... hehehe dan kalo masuk situ x sah kalo x keluar dengan tangan berisi...

same goes kat MPH... kalo masuk sure keluar ada la saya beli 1 @ 2 buku... hehehe...

tapi saya rasa pelaburan buku mmg menguntungkan... saya tidak pernah merasa rugi...

kali ni saya beli buku karya Saudara Burhan Shodiq (Sejuta Cinta Untuk Ibunda) dan Di Mana DIA di Hatiku? (Pahrol Mohd Juoi)...

so saya akan cuba habiskan 2 buku ni... insyaAllah...

esok saya free... masa untuk saya buat kerja2 pengurusan... hurm kalo dapat relief pun... saya tak kisah... tapi saya perlu figure out ape saya nak buat waktu relief tue...

p/s: saya sangat letih... huhu izinkan saya tido dulu...
"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: